Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Κάθε μέρα ΑΠΕΡΓΙΑ



Κάθε φορά που απεργούν
δημοσιογράφοι, ταξιτζήδες, δεητζίδες κ.λ.π... γουστάρω!!!!!

Δημοσιογράφοι: Η τηλεόραση γίνεται απόλαυση! Πόσο χάρηκα που δεν άκουσα τις αγριοφωνάρες τους και την μπουρδολογία των και-καλα δημοσιογράφων.... Η απεργία τους είναι η καλύτερη στιγμή να καταλάβουμε πόσο ανάγκη τους έχουμε (Δεν μιλώ για όλους αλλά για τους χρυσοπληρωμένους τηλε-καρχαρίες), τι ακριβώς μας προσφέρουν και τελικά τι αξίζουν...πραγματικά. Θα έλεγα ψέματα όμως αν έλεγα ότι δεν μου έλειψε το ραδιόφωνο και η εφημερίδα.

Ερώτηση: Ποία κυβέρνηση δεν θα ήθελε να απεργούν οι δημοσιογράφοι κατά την διάρκεια της μαζικότερης απεργίας;; Απεργήστε καμία άλλη μέρα ρε παιδιά ή όλο τον υπόλοιπο χρόνο...όχι τίποτε άλλο αλλά μια μέρα πρέπει ο κόσμος να δει το πλήθος και να πάρει τα πάνω του και εσείς εκείνη την μέρα απεργείτε

Δεητζίδες: Όταν απεργείτε ανεβαίνει το αίμα στο γεμάτο ανθρακικό κεφάλι του κ. Αθανασόπουλου. Γιαυτό και μονό γουστάρω και ας κάτσω στα τυφλά μια εβδομάδα. Επίσης έχω την δυνατότητα μέσα στα μαύρα μου σκοτάδια να καταλάβω πόσο σταθερές βάσεις έχει ο δυτικός μας πολιτισμός....και κυρίως ποσό μακριά είναι η δική μου η ζωή από εκείνη του Αφρικανού, Ασιάτη και του κάθε ταλαιπωρημένου αυτού του πλανήτη.

Οδοκαθαριστές: Εκεί και αν καραγουστάρω. Για να δούμε πόσα σκατά παράγουμε κάθε μέρα...ο καθένας μας. Τι νομίζετε ότι τα απορρίμματα μας είναι τα αποτιθέμενα στην τουαλετο-λεκάνη;; Τα δε ταχυ-σκατοφαγεία παράγουν μια χωματερή την μέρα!! Όπως βλέπετε έξω από το παράθυρο σας όσο και να θέλουμε που θα το καταχωνιάσουμε τόσο σκουπιδομάνι επ' άπειρο; Κάποια στιγμή η Αθηνάρα μας θα έχει την όψη αυτής της απεργίας ΜΟΝΙΜΑ!

Ταξιτζήδες:
Εδώ δεν χρειάζεται ανάλυση. Όλοι ξέρουμε!

Τελικά όμως γουστάρω γενικά την απεργία γιατί εγώ δεν θέλω τα μισθολογικά ρετιρέ να γίνουν υπόγεια αλλά το δικό μου υπόγειο θέλω να γίνει ρετιρέ...πάμε για κανένα πανωσήκωμα ρε παιδιά...αέρα!!!!