Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Της Πατρίδας μου η Σημαία!




Της Πατρίδας μου η Σημαία...είναι γνωστό πως έχει χρώμα Γαλανό. Έχει και λωρίδες, έχει και Σταυρό....σε λίγο όμως πρέπει να βάλει και λογότυπο των Εταιριών που ανήκει η χώρα μου...για να είμαστε και σωστοί.

Τι από την Πατρίδα μου δεν ανήκει στην Πατρίδα μου;;;

Οι Εθνικοί Οδικοί Άξονες (Να είναι καλά οι ΜεγαλοΕργολάβοι που τους Αγαπάνε όλοι οι Κυβερνώντες)

Τα λιμάνια (Πούλα και τους κάβους υπουργάρα μου)

Τα αεροδρόμια μας

Οι Τηλεπικοινωνίες (Οι Γερμανοί έκαναν το come back μετά από 60 χρόνια)

Η Ενέργεια (Καημένε Αθανασόπουλε ...ανθρακούχε)

Τα Ταχυδρομεία

Όταν όλοι αυτοί που τους κάναμε δώρο τα παραπάνω ζητήσουν τρελές αυξήσεις ποιος θα τους κάνει ΝΤΑ;;; Αυτός που τους τα χάρισε;;

Τελικά τι ανήκει στην Πατρίδα μου;;;; Μην είναι οι καμμένοι κάμποι, μην είναι τα καπνισμένα βουνά;;;

Μού πήραν την σημαία μου άφησαν όμως τον ιστό και άντε να τον βολέψω τώρα!!!!