Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Έχω απορίες…



1) Πως γίνεται όλοι οι Έλληνες και τα οικονομικά τους να πλήττονται έντονα από την κακή διεθνή οικονομική συγκυρία όπως λένε οι υπουργοί, αλλά τα δικά τους οικονομικά (των υπουργών) να μην επηρεάζονται από την συγκυρία αυτή;;;

2) Πως γίνεται οι υπουργοί μας να είναι τόσο αποτελεσματικοί στα δικά τους οικονομικά και προσωπικά ζητήματα ενώ στα υπουργικά τους καθήκοντα είναι πάτος;;

3) Γιατί δεν αποκαλύπτουν (οι υπουργοί μας) σε όλους μας που ζοριζόμαστε οικονομικά τόσο πολύ, πως καταφέρνουν να αυξάνουν τόσο γρήγορα και σημαντικά τα εισοδήματα τους και όλα αυτά με νόμιμο και ηθικό τρόπο;;;;

4) Οι καλόγεροι που επέλεξαν από μόνοι τους αυτή την αντικοινωνική και ασκητική ζωή, τι τα κάνουν τόσα λεφτά;;; Που τα χαλάνε στο Άγιο Όρος…;;;

5) Ο πνευματικός πατέρας τελικά μπορεί να είναι οικονομικός σύμβουλος;;

6) Τι τους θέλουν τους ρεπόρτερ στον ALTER αφού η Μάρα ξέρει τα πάντα από μέσα;;

7) Με τι μούτρα θα μαλώσει τους λαμογο-υπουργούς του ο Κωστάκης όταν με το που έγινε πρωθυπουργός η Νατάσα από νηπιαγωγός πήρε διδακτορικό, έγινε γιατρός, έκανε αγροτικό και όπως είδαμε και στα κανάλια έγινε και χειρούργος…και έχει και 2 παιδάκια…και όπου γάμος και χαρά είναι πρώτη!!! Αν μου ξαναπεί η γυναίκα μου ‘δεν προλαβαίνω’ και ‘δεν έχω χρόνο’ θα της έχω έτοιμη απάντηση…!

Μην λέμε για τη Μάρα…αύτη το πολύ-πολύ να κάνει κανένα σαρδάμ…ή άλλη σφάζει….!!!



Έχω πολλές ακόμα…αλλά μην κουράζω και κουράζομαι….